Najpierw należy sobie uświadomić jak istotną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. To właśnie internet stał się głównym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują wielkie środki w kampanie reklamowe w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych.
https://drive.google.com/drive/folders/1ne8PzNngGIEnSPd_hjIIyDB25XnYIV-d . Według statystyk aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, mające na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być ciągle monitorowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!
Zostaw komentarz
Brak kometarzy